Sport Management
Efektywne ROI - alokacja budżetów reklamowo-marketingowych
Agencja marketingu sportowego  Sport Management Polska oferuje profesjonalne doradztwo w zakresie alokacji budżetów reklamowo-marketingowych.

Doświadczenie ekspertów SMP pozwala na wybór najefektywniejszych nośników reklamowych, kanałów promocyjnych a także odpowiedniego czasu i stopnia intensywności prowadzonych działań.

Oferta efektywnej alokacji budżetów reklamowo-marketingowych pozwala optymalizować wydatki oraz maksymalizować zwrot z inwestycji (ROI)

***
Przykładowe projekty:
  • Program sponsoringowy Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu przez Telefonię Dialog S.A. [2006-08]
  • Wysokozwrotowe pakiety sponsoringowe przy galach KSW [2009-10]
  • Pakiet działań sponsoringowo-promocyjnych przy Ekspedycja Campus Syberia-Mongolia 2009 dla marki Campus [2009]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje