Sport Management
Filozofia działania i wartości

Filozofia

Sport Management Polska nieustannie angażuje się w promocję, rozwój i profesjonalizację polskiego sportu. SMP współpracuje z podmiotami zarówno po stronie sportu jak i biznesu.

Sport Management Polska pomaga, nagłaśnia i promuje również wartościowe sukcesy mniej znanych polskich sportowców. Szczególnie tych, którzy osiągając światowe sukcesy pozostają mało znani szerszej publiczności.

Wartości

Sport Management Polska posiada własne pryncypia. Specjaliści SMP są profesjonalni i sumienni. Terminów dotrzymują z żelazną konsekwencją i w każdej realizowanej pracy dążą do perfekcjonizmu.

Warunki umów są dla Sport Management Polska "święte" a uczciwość i duch fair play to zasady życiowe. Sport to natomiast styl i radość życia, entuzjazm i wiedza o ciężkiej pracy, niezbędnej by odnieść sukces.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje