Management sportowy
Sport Management Polska posiada znaczące doświadczenie w sektorze managementu sportowego i usług typu 'menadżer sportowy'.
SMP potrafi profesjonalnie reprezentować interesy sportowców – gwiazd europejskiego i światowego formatu, klubów, projektów oraz organizacji sportowych. Management według filozofii SMP to kompleksowa i wszechstronna obsługa, która pozwala naszym klientom skoncentrować się jedynie na sportowych aspektach działalności. Management obejmuje obsługę sportowców i podmiotów sportowych w zakresie marketingu i sponsoringu, konsultingu, prawa, finansów czy doradztwa w zakresie PR-u. Odbiorcami naszych usług były tak renomowane polskie związki sportowe jak np. :
Wśród sportowców naszymi klientami byli przedstawiciele wielu dyscyplin m.in. Mistrzowie Świata w pływaniu - Paweł Korzeniowski, Mateusz Sawrymowicz, Przemysław Stańczyk czy Mistrzynie Świata i Europy w Taekwon-Do ITF Joanna Paprocka i Ilona Działa. W zakresie ciekawych projektów i produktów sportowych współpracowaliśmy także m.in. z :
Oferta Management Sport Management Polska:
Pozyskiwanie kapitału Unikalność kompetencji i doświadczeń SMP polega również na tym, że wywodząc się z rynków finansowych, dużych koncernów i korporacji przemysłowych mamy stosunkowo większe możliwości pozyskiwania kapitału na przedsięwzięcia sportowe. Wiemy też dobrze, czego w sensie marketingowym i reklamowym oczekuje od sportu świat biznesu i co najważniejsze umiemy od podstaw stworzyć dla każdego klienta nowy produkt sportowy. Tworzymy ofertę komplementarną - idealnie łączącą aspekty biznesowe ze sportowymi. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|