Naming rights - prawa do nazwy
Sport Management Polska oferuje możliwość współpracy przy usłudze 'Naming rights' obiektów sportowych.
Kompetencje SMP pozwalają skutecznie wycenić zarówno prawa jak i uczestniczyć w procesie sprzedaży praw do nazwy obiektu sportowego współpracując zarówno z właścicielem jak i podmiotem zainteresowanym inwestycją. Eksperci SMP realizują projekt na wszystkich etapach zaczynając od wyceny obiektu, poprzez opracowanie oferty, zarządzanie wizerunkiem, a kończąc na wsparciu w procesie przetargowym sprzedaży. W ramach usługi oferujemy następujące działania: {1} Wycena obiektu:
*** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|