Organizacja konferencji prasowych
Sport Management Polska posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji konferencji prasowych.
Tylko w ostatnich latach SMP przygotował i zorganizował ok. 40 konferencji prasowych dla różnorodnych odbiorców. Dzięki szerokiej wiedzy eksperckiej, zdobytej w ciągu wielu lat doświadczenia, SMP oferuje kompleksową organizację konferencji prasowych dla firm, sportowców, związków i klubów sportowych. Oferta profesjonalnie zorganizowanej konferencji prasowej pozwoli na stworzenie i podtrzymanie pozytywnego wizerunku oraz komunikację z klientem, sponsorem, kibicem. SMP posiada także doświadczenie w organizacji konferencji ponadstandardowych - opracował i realizował jedną z największych polskich konferencji prasowych w sektorze sportowym – "Powrót Otylii Jędrzejczak do sportu". *** Przykładowe konferencje:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|