Organizacja eventów sportowych
Sport Management Polska posiada bogate doświadczenie w organizacji różnorodnych imprez i eventów sportowych.
Dzięki swoim unikalnym kompetencjom SMP umożliwia organizację imprez zawodowych, pół-zawodowych, korporacyjnych i amatorskich. SMP oferuje m.in. przygotowanie, realizację, dystrybucję oraz reprezentację wydarzenia sportowego. Oferta obsługi wydarzeń sportowych zapewnia unikalne, efektywne połączenie aspektu sportowego zawodów z aspektem biznesowo-marketingowym lub towarzyskim. *** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|