Szkolenia
Sport Management Polska posiada szerokie doświadczenie w działalności naukowo-szkoleniowej.
Od roku 2002 SMP organizuje szereg popularnych szkoleń na temat marketingu i konsultingu sportowego. Prezes Grzegorz Kita - ceniony ekspert i praktyk biznesu sportowego - wykłada podczas najważniejszych krajowych seminariów i kongresów oraz realizuje wykłady gościnne na cenionych polskich uczelniach: Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Warszawskim czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest także często zapraszany jako prelegent na konferencje organizowane przez największe polskie instytucje szkoleniowe: Puls Biznesu, Institute for International Research czy Informedia Polska.
Dzięki unikalnym kompetencjom SMP organizuje szkolenia w takich dziedzinach jak: marketing sportowy, sponsoring, management, PR, konsulting, realizacja eventów, komunikacja.
Wśród uczestników dotychczasowych szkoleń byli przedstawiciele największych polskich i światowych firm, m.in.:
W sektorze szkoleń Sport Management Polska oferuje:
PRZYKŁADY SZKOLEŃ I WYSTĄPIEŃ SZKOLENIA Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, sponsoring, social media [Kraków, XII.2020] Tu_przeczytasz_więcej Szkolenie "Social Media - Twitter" dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Szkolenie dla przedstawicieli ok. 60 polskich związków sportowych [100 uczestników online, VI.2020] Szkolenie zamknięte dla Kompanii Piwowarskiej "Błędy i rafy sponsoringowe. Czego można nauczyć się z doświadczeń innych? - 50 zagadnień / 90 case study [Warszawa, III.2019r.] Tu_przeczytasz_więcej WYSTĄPIENIA Europejski Kongres Sportu i Turystyki. Panel dyskusyjny: "Jak efektownie i efektywnie pokazywać wydarzenia sportowe?" (Zakopane, X.2022) Forum POT-ROT-LOT (Polska Organizacja Turystyczna) Wykład: "Wydarzenia sportowe jako narzędzia promocji turystyki" (Wrocław, XI.2021) Forum Wizja Rozwoju. Blok "Ekonomia i Rynek Pracy" (Gdynia, VIII.2020) Kongres Turystyki Polskiej. Wykład i warsztaty: "Turystyka sportowo-rekreacyjna. Jak imprezy sportowe wpływają na promocję i mikroekonomię miast i regionów?" (Świdnica, X.2019r.) X Kongres Psychologii Sportu. Wykład: "Psychologia biznesu i techniki sprzedaży" (Warszawa, X.2019) XVII Samorządowe Forum Kapitału i Finansów. Panel dyskusyjny: "Samorządy, które stawiają na sport wygrywają dwa razy" (Katowice, X.2019) Europejski Kongres Gospodarczy. Sesja „Sport - biznes i sukces” (Katowice, V.2019) |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|