Sport Management
Szkolenia
Sport Management Polska posiada szerokie doświadczenie w działalności naukowo-szkoleniowej.

Od roku 2002 SMP organizuje szereg popularnych szkoleń na temat marketingu i konsultingu sportowego. Prezes Grzegorz Kita - ceniony ekspert i praktyk biznesu sportowego - wykłada podczas najważniejszych krajowych seminariów i kongresów oraz realizuje wykłady gościnne na cenionych polskich uczelniach: Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Warszawskim czy na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Jest także często zapraszany jako prelegent na konferencje organizowane przez największe polskie instytucje szkoleniowe: Puls Biznesu, Institute for International Research czy Informedia Polska.
 
Dzięki unikalnym kompetencjom SMP organizuje szkolenia w takich dziedzinach jak: marketing sportowy, sponsoring, management, PR, konsulting, realizacja eventów, komunikacja.


Wśród uczestników dotychczasowych szkoleń byli przedstawiciele największych polskich i światowych firm, m.in.:
  • T-Mobile/Polska Telefonia Cyfrowa 
  • Kompania Piwowarska SA
  • Puma Polska 
  • PGE / BOT Bełchatów 
  • INTEL Technology Poland 
  • Bank Zachodni WBK 
  • Tauron Polska Energia SA
  • KGHM SA
  • Grupa LOTOS SA
  • TVP SA

W sektorze szkoleń Sport Management Polska oferuje:
  • Szkolenia "Jak biznes może czerpać z doświadczeń sportu"
  • Szkolenia w zakresie marketingu sportowego
  • Szkolenia w zakresie sponsoringu sportowego
  • Szkolenia w zakresie nowoczesnego zarządzania klubem sportowym
  • Wykłady na międzynarodowych seminariach i kongresach
  • Szkolenia korporacyjne, seminaria i wykłady
  • Szkolenia medialne
  • Szkolenia motywacyjne z udziałem gwiazd sportowych



  PRZYKŁADY  SZKOLEŃ  I  WYSTĄPIEŃ  



SZKOLENIA


Szkolenie dla TS Wisła Kraków.
Marketing, komunikacja, PR, sponsoring, social media [Kraków, XII.2020]  Tu_przeczytasz_więcej

Szkolenie "Social Media - Twitter" dla Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Szkolenie dla przedstawicieli ok. 60 polskich związków sportowych [100 uczestników online, VI.2020]

Szkolenie zamknięte dla Kompanii Piwowarskiej
"Błędy i rafy sponsoringowe. Czego można nauczyć się z doświadczeń innych? - 50 zagadnień / 90 case study [Warszawa, III.2019r.]  Tu_przeczytasz_więcej



WYSTĄPIENIA

Europejski Kongres Sportu i Turystyki.
Panel dyskusyjny: "Jak efektownie i efektywnie pokazywać wydarzenia sportowe?" (Zakopane, X.2022)

Forum POT-ROT-LOT (Polska Organizacja Turystyczna) 
Wykład: "Wydarzenia sportowe jako narzędzia promocji turystyki" (Wrocław, XI.2021)

Forum Wizja Rozwoju.
Blok "Ekonomia i Rynek Pracy" (Gdynia, VIII.2020)

Kongres Turystyki Polskiej.
Wykład i warsztaty: "Turystyka sportowo-rekreacyjna. Jak imprezy sportowe wpływają na promocję i mikroekonomię miast i regionów?" (Świdnica, X.2019r.)

X Kongres Psychologii Sportu.
Wykład: "Psychologia biznesu i techniki sprzedaży" (Warszawa, X.2019)

XVII Samorządowe Forum Kapitału i Finansów.
Panel dyskusyjny: "Samorządy, które stawiają na sport wygrywają dwa razy" (Katowice, X.2019)

Europejski Kongres Gospodarczy.
Sesja „Sport - biznes i sukces” (Katowice, V.2019)



Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje