Szkolenia - Twitter
Coraz więcej osób rozumie jak duże znaczenie ma Twitter. To tam rodzą się trendy i mają swoje źródło zjawiska medialne i informacyjne.
Informacja dociera najszybciej i ma największe możliwości wiralizacyjne. Jest jednak także platformą/narzędziem chimerycznym i wymagającym pewnej, profesjonalnej specjalizacji. Jest pozornie prosty ale wiele osób zniechęca się poprzez brak interakcji czy poprzez źle zdefiniowane cele.
Szkolenie
"Twitter. Potencjał i możliwości. Jak używać, co osiągać?!"
PROGRAM OGÓLNY
PROGRAM SZCZEGÓŁOWY LEVEL 1
• Główne przewagi Twittera – koncepcja ośmiu królów
• Pozycja Twittera w ogólnej architekturze informacyjno-komunikacyjnej • Podstawowe korzyści i cele używania • Rankingi polskiego Twittera – kategorie i rodzaje (najwięksi, najbardziej angażujący, najczęściej wspominani) • Jak założyć i skonfigurować konto? • Słowniczek. Podstawowe pojęcia i działania – tweet, wątek, podanie dalej, blokowanie, wyciszanie, trendy, ankiety itp. • Jak poruszać się po twitterowym interfejsie? • Rodzaj i częstotliwość contentu • Specyfika platformy – opis profilu, nazwa, rodzaj interakcji • Czas i szybkość reakcji • Dlaczego tak wiele osób „odbija się” od Twittera?! LEVEL 2 • Mechanizmy viralizacji • Specyfika obiegu informacyjnego – jak media „zasysają” tweety? • Czym różnią się konta osobowe a podmiotowe? • Budowa timeline – odpowiedzialnie i roztropnie • Unikanie kokonów informacyjnych i komór pogłosowych (wnioski m.in. z afery Cambridge Analytica) • Jak budować siłę profilu i tworzyć zasięg? • Technikalia komunikacji • Wir Twitterowy. Jak stworzyć, jak nakręcić? • Korelacje pomiędzy liczbami obserwowanych i obserwujących • Paradoksy zasięgowe – korelacje pomiędzy liczbą lajków i podań dalej a rzeczywistym zasięgiem • Zasięg teoretyczny a praktyczny • Przegląd polskiego Twittera - profile, konta, inicjatywy, akcje LEVEL 3 • Tweety artystyczne • Błędy, problemy i afery – na co uważać na Twitterze? • Problem „profili prywatnych” • Prank Twitter • Jaka jest siła jednego tweeta?! • Nowości i zmiany - tweety głosowe, wybór odpowiadających, komunikator TT itp. • Wojny informacyjne. Farmy trolli, boty, fake news. • Biały wywiad. Co można „wyczytać” z zachowania danego profilu? Linki do wypowiedzi Grzegorza Kity na temat Twittera TVN24BiS „Jak wiele szkód może narobić jeden post albo tweet?! Waga słów w przestrzeni publicznej” https://www.youtube.com/watch?v=iXLJXqSkeKo Instytut Sportu – Państwowy Instytut Badawczy SoundCloud. Podcast „Twitter” https://soundcloud.com/akademiazs/twitter-sportowy |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|