Sport Management
Szkolenia - Twitter
Coraz więcej osób rozumie jak duże znaczenie ma Twitter. To tam rodzą się trendy i mają swoje źródło zjawiska medialne i informacyjne.

Informacja dociera najszybciej i ma największe możliwości wiralizacyjne.

Jest jednak także platformą/narzędziem chimerycznym i wymagającym pewnej, profesjonalnej specjalizacji. Jest pozornie prosty ale wiele osób zniechęca się poprzez brak interakcji czy poprzez źle zdefiniowane cele.


 
Szkolenie
 
 "Twitter. Potencjał i możliwości. Jak używać, co osiągać?!" 

PROGRAM OGÓLNY
 
  •     Główne przewagi Twittera
  •     Jak założyć i skonfigurować profil? Budowa timeline'u.
  •     Pozycja Twittera w ogólnej architekturze informacyjno-komunikacyjnej
  •     Jak budować siłę wpływu i tworzyć zasięg?
  •     Technikalia komunikacji
  •     Rodzaj i częstotliwość contentu
  •     Przegląd polskiego Twittera -profile, konta, inicjatywy
  •     Czego unikać? Najczęściej spotykane błędy
     
 

PROGRAM SZCZEGÓŁOWY


 LEVEL 1 
 
• Główne przewagi Twittera – koncepcja ośmiu królów
• Pozycja Twittera w ogólnej architekturze informacyjno-komunikacyjnej
• Podstawowe korzyści i cele używania 
• Rankingi polskiego Twittera – kategorie i rodzaje (najwięksi, najbardziej angażujący, najczęściej wspominani)
• Jak założyć i skonfigurować konto?
• Słowniczek. Podstawowe pojęcia i działania – tweet, wątek, podanie dalej, blokowanie, wyciszanie, trendy, ankiety itp.
• Jak poruszać się po twitterowym interfejsie?
• Rodzaj i częstotliwość contentu
• Specyfika platformy – opis profilu, nazwa, rodzaj interakcji
• Czas i szybkość reakcji
• Dlaczego tak wiele osób „odbija się” od Twittera?!



 LEVEL 2 

• Mechanizmy viralizacji
• Specyfika obiegu informacyjnego – jak media „zasysają” tweety?
• Czym różnią się konta osobowe a podmiotowe?
• Budowa timeline – odpowiedzialnie i roztropnie 
• Unikanie kokonów informacyjnych i komór pogłosowych (wnioski m.in. z afery Cambridge Analytica)
• Jak budować siłę profilu i tworzyć zasięg?
• Technikalia komunikacji
• Wir Twitterowy. Jak stworzyć, jak nakręcić?
• Korelacje pomiędzy liczbami obserwowanych i obserwujących
• Paradoksy zasięgowe – korelacje pomiędzy liczbą lajków i podań dalej a rzeczywistym zasięgiem 
• Zasięg teoretyczny a praktyczny 
• Przegląd polskiego Twittera - profile, konta, inicjatywy, akcje



 LEVEL 3 

• Tweety artystyczne
• Błędy, problemy i afery – na co uważać na Twitterze?
• Problem „profili prywatnych”
• Prank Twitter 
• Jaka jest siła jednego tweeta?!
• Nowości i zmiany - tweety głosowe, wybór odpowiadających, komunikator TT itp.
• Wojny informacyjne. Farmy trolli, boty, fake news.
• Biały wywiad. Co można „wyczytać” z zachowania danego profilu?

 



  Linki do wypowiedzi Grzegorza Kity na temat Twittera  


TVN24BiS
„Jak wiele szkód może narobić jeden post albo tweet?! Waga słów w przestrzeni publicznej”
https://www.youtube.com/watch?v=iXLJXqSkeKo


Instytut Sportu – Państwowy Instytut Badawczy 
SoundCloud. Podcast „Twitter”
https://soundcloud.com/akademiazs/twitter-sportowy

 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje