Szkolenia w zakresie nowoczesnego zarządzania klubem sportowym
Unikalne i wyjątkowe zarządcze seminarium szkoleniowe przeznaczone dla kadry menadżerskiej w klubach, związkach i organizacjach sportowych. Szkolenie składa się z 10-15 modułów i jest przewidziane na ok. dwa dni (po ok. osiem godzin szkoleniowych każdego dnia). Możliwe są także szkolenia jednodniowe. Szkolenie jest dedykowane wszelkim dyscyplinom sportowym i podmiotom na każdym etapie rozwoju.
Bogate doświadczenie SMP pozwala na przekazanie specjalistycznej wiedzy i udzielenie odpowiedzi na tak ważne pytania jak np. :
*** Przykładowe szkolenia:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|