Szkolenia w zakresie sponsoringu sportowego
Sport Management Polska przeprowadza specjalistyczne szkolenia w zakresie sponsoringu sportowego.
Dzięki unikalnym kompetencjom i wieloletniemu doświadczeniu, SMP umożliwia podmiotom sportowym poznanie m.in. następujących zagadnień :
Oferta szkoleń w zakresie sponsoringu sportowego zapewnia podmiotom sportowym zdobycie kompleksowej wiedzy na temat sponsoringu i przełożenie jej na konkretne korzyści.
Podstawowe zakresy tematyczne:
*** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|