Nowoczesny marketing i sponsoring sportowy
Nowoczesny
Marketing i Sponsoring Sportowy
Co trzeba wiedzieć w ostatnim roku przed EURO 2012 ?
Jak zwiększać efektywność działań sponsoringowych ? 27 stycznia 2011 r. Koszt udziału : 1700 zł + 23% VAT Formularz zgłoszeniowy .................................................................................
Program szkolenia: 09:30 - 10:00 Rejestracja i poranna kawa 10:00 – 10:40 Wprowadzenie. Fascynacja sportem. Sport i emocje. Narodowe sukcesy i niezapomniane chwile.
Prelegent : Dariusz Szpakowski, Dziennikarz i komentator telewizyjny.
10:40 - 11:20 Sport – dlaczego warto ?
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu,
Sport Management Polska { www.sportmanagement.pl }
11:20 Przerwa na kawę
11:30 – 12:15 Sponsoring – zagadnienia podstawowe
Prelegent : Prof. dr. hab. Andrzej Sznajder, Kierownik Studium Marketingu Sportowego
Szkoła Główna Handlowa { www.sgh.waw.pl }
12:15 – 13:00 Zainteresowanie sportem - analizy i badania sportowe. Dane o sporcie.
Prelegent : Adam Czarnecki, Wiceprezes Zarządu,
ARC Rynek i Opinia { www.arc.com.pl }
13:00 Przerwa na lunch
13:45 - 15:15 Błędy i rafy sponsoringowe. Jakie zagadnienia wpływają na efektywność i sukces sponsoringu sportowego? 37 case studies.
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu,
Sport Management Polska { www.sportmanagement.pl }
15:15 - 16:00 Współpraca sponsorzy – podmioty sportowe.
Warsztat, rozmowa i dyskusja.
Uczestnicy:
16:00 Przerwa na kawę
16:15 -17:00 Podstawy prawa marketingu sportowego
Prelegent : Konrad Opalski
Bird&Bird, Sports Law Experts { www.twobirds.com }
17:00 – 17:30 Indywidualne pytania i konsultacje dodatkowe
.................................................................................. Patroni medialni szkolenia: Marketing przy Kawie { www.marketing-news.pl } epr.pl { www.epr.pl } .................................................................................. Prelegenci:
Prof. dr. hab. Andrzej Sznajder
Kierownik Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej oraz Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu. Autor wielu publikacji i książek na temat marketingu i sponsoringu sportowego.
Adam Czarnecki
Wiceprezes Zarządu instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. Instytut przeprowadza największe i najobszerniejsze w Polsce profesjonalne i cykliczne badania rynku sportowego (Raport Sponsoring Monitor).
Grzegorz Kita
Prezes Zarządu Sport Management Polska, jedynej w Polsce i jednej z niewielu w Europie firm łączącej marketing i konsulting sportowy. Specjalista i uznany autorytet z zakresu marketingu sportowego oraz zarządzania klubem sportowym. Jest prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu sportowego w Polsce. W ostatnich latach zasłynął m.in. wypromowaniem polskiego pływania oraz wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze). Realizował także szereg projektów doradczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, Telefonia Dialog, McDonald’s, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura i wielu innych. Przed założeniem SM Polska Grzegorz Kita pracował w latach 2003-2004 jako Dyrektor Generalny Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa a później Wiceprezes Zarządu Klubu Piłkarskiego Polonia Warszawa.
Konrad Opalski
Członek zarządzający zespołu prawa sportowego w kancelarii prawnej Bird&Bird.
Współpracuje z kancelarią Bird & Bird jako konsultant ds. prawa sportowego i prawa zamówień publicznych. W zespole prawa sportowego odpowiedzialny jest za negocjacje profesjonalnych kontraktów sportowych, prowadzi kompleksową obsługę prawną podmiotów zaangażowanych w sport, a także doradza organizacjom ze świata sportu w zakresie prowadzenia bieżących spraw oraz dostosowania działalności do wymogów prawa. W swojej praktyce zawodowej reprezentował także strony przed Trybunałem Arbitrażowym ds. Sportu w Lozannie.
Pobierz PROGRAM SZKOLENIA ......................................................................................... Pobierz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY ......................................................................................... FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY .........................................................................................
Specjalna oferta noclegowa
Dla uczestników szkolenia firma Sport Management Polska przygotowała specjalną ofertę noclegową. Uczestnikom szkolenia przysługuje możliwość uzyskania 10 % rabatu od standardowych cen hotelowych na noclegi w następujących hotelach:
1. Hotel Kyriad Prestige { www.kyriadprestige.com.pl }
2. Hotel CAMPANILE WARSZAWA { www.campanile-varsovie.pl }
3. Hotel PREMIERE CLASSE WARSZAWA { www.premiere-classe-warszawa.pl }
Przedstawione hotele oferują różny standard i ceny. Powyższa lista uszeregowana jest w sposób malejąco cenowy
Wszystkie trzy hotele znajdują się we wspólnym kompleksie budynków przy ul. Towarowej 2 (miejsce szkolenia). Hotele Kyriad i Campanile połączone są przejściem wewnętrznym. Z hotelu Premiere należy natomiast wyjść na zewnątrz aby dotrzeć do hotelu Kyriad.
Rabat zostanie udzielony po podaniu w trakcie rezerwacji specjalnego hasła promocyjnego. Treść hasła dostępna jest po kontakcie z biurem SMP.
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|