Wycena praw i świadczeń sponsorskich - wycena "fair value"
Jako wyspecjalizowana agencja marketingu sportowego Sport Management Polska oferuje fachową wycenę praw i świadczeń sponsorskich.
SMP posiada szczególną i unikalną wiedzę na temat wartości konkretnych świadczeń i praw. Wiedza ta jest efektem skumulowanych, wieloletnich doświadczeń, nabytych w czasie realizowania projektów w bardzo różnych dyscyplinach sportu. Kompetencje SMP pozwalają oszacować "fair value" oferowanych świadczeń. Wieloletnia wiedza SMP pozwala także:
*** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|